Kā man veicas ar pusmaratona treniņiem – 6. nedēļa

Nu jau aizvadītas 5,5 nedēļas no 10 nedēļu treniņu perioda. Tātad vairāk nekā puse. Šajā brīdī varētu izdarīt secinājumu, ka esmu gatava noskriet pus distanci, iekļaujoties pusē no vēlamā laika. Tātad tie būtu ~10,5 km, kas jāveic stundas laikā. Un tieši tik pārliecināta arī šobrīd esmu par saviem rezultātiem – PUSpārliecināta. Stundā 10,5 km es noskrietu, bet 2h 21 km diez vai.

Šobrīd garākais treniņš, ko veicu, bijis 16km. Šo sestdien gaidāmi 17 km, taču laiks, kurā to veicu pārpārēm pārsniedza vēlamo. Kāpēc? Galvenokārt jau tādēļ, ka daudz vairāk uzmanības cenšos pievērst pulsam, maksimāli daudz treniņus veikt cik lēni iespējams. Tas gan nekādus zemos pulsa rādītājus nenodrošina, bet, ja skrietu tik ātri, cik gribās, pulss noteikti būtu pārpārēm pārkāpis visas robežas. Pēdējais 5,7 km treniņš deva nelielu cerību, ka tomēr arī mana sirds kaut mazlietiņ sāk sajust treniņu labvēlīgo ietekmi, jo tas tik augstu neleca. To gan var norakstīt arī uz vārda dienas labo noskaņojumu 🙂

Par režīmu runājot, esmu diezgan apmierināta, jo treniņi nāk diezgan viegli un nesagādā lielas emocionālas grūtības. katru reizi, kad jāiet skriet, to arī gribās darīt. Esmu vairāk sākusi skriet ārā, nevis pa skrejceliņu, lai gan ātruma treniņus tomēr aizvadu telpās. Divas reizes nācās skriet lietus laikā, jo treniņu pārcelt īsti nevaru – citās dienās nav laika. Lietū tomēr ļoti labi skrienās.

Aizvadot vienu garo treniņu Ziepniekkalnā, nedaudz apmaldījos, bet tajā pašā laikā atklāju jaunas takas. tas bija ļoti interesants treniņš, tāpēc patīkams, lai arī garš. Kāju sāpēšana ir nedaudz mazinājusies. Nelielas sāpes pārgājušas uz potīsu rajonu, bet nesagāda tādu stresu kā sākotnēji. Apavi joprojām izturās jocīgi – pēc ilgākas skriešanas priekšpusē radot nelīdzenu zoli (tas pēc sajūtam spriežot, vizuālu defektu neredzu).

Treniņprogrammas otrajā pusē vairāk paredzēti ātruma un intervālu treniņi. Ļoti ceru, ka tas dos kaut nedaudz lielāku pārliecību, ka plānu – 21+ km 2h – ir iespējams īstenot.

5 Responses to Kā man veicas ar pusmaratona treniņiem – 6. nedēļa

  1. Mošķis says:

    malacis! Tā tik turpini!;) Ja treniņā tiec galā ar 16-17km, tad bez problēmām tiksi galā arī ar 1/2maratonu! 😉

  2. krāsulauva says:

    Tiksi, tiksi galā! Tur būs sacensību atmosfēra, un citi, un azarts, kas kopā liks skriet ātrāk nekā treniņos. Un uz pulsu nebūs jāskatās.

  3. minikin says:

    Viss, ko man gribas teikt, ir: mazāk satraukuma par rezultātu!
    Protams, no vienas puses tā no malas viegli teikt. Zinu, ka pati arī būtu satraukusies.
    Tomēr mēģinot tā pēc iespējas objektīvāk paskatīties no malas, man liekas, ka satraukumam nav nekāda pamata 🙂 Un ja pat būtu (kaut arī tiešām nav!), tad tāpat neieteiktu satraukties, jo 1) vēl ir laiks patrenēties 2) sacensībās skrienas ātrāk 3) viss būs labi! 🙂

  4. edGars says:

    tāpēc jau iesaka 1. pusmaratonam stādīt mērķi – noskriet. Jo jebkurā gadījumā, ja noskriesi, varēsi ar to lepoties, jo būsi to izdarījusi pirmo reizi.
    bet citādi… 🙂
    ceru, ka turēsi līdzi manam tempam (2h) un apdzīsi mani 🙂

  5. Foršais pukulis says:

    Tu to izdarīsi! Un viss izdosies, kā plānots! Es jau gara acīm redzu:D
    Malacis!

Leave a comment